Kierownik Rejestracji (W-wa/Ząbki)

Ząbki, Powiat wołomiński, Mazowieckie, Polska
Praca

8

godzin dziennie

Prywatna klinika stomatologiczna posiadająca dwa oddziały, w Warszawie i w Ząbkach, nawiąże współpracę z Kierownikiem Recepcji. Głównym celem powiększenia zespołu jest rozwój oraz rozszerzenie możliwości dla naszych pacjentów. Poszukujemy osoby z doświadczeniem, kreatywnej, samodzielnej, lubiącej pracę i współpracę z ludźmi.

Mamy do zaoferowania:

– zatrudnienie w oparciu o kontrakt b2b lub umowę o pracę

– wynagrodzenie miesięczne: 7700zł brutto/b2b, 7000zł/uop

– cały etat

– pracę stacjonarną w dwóch gabinetach prywatnych

– narzędzia pracy: telefon i laptop

– pracę na dwie zmiany (2 soboty w miesiącu)

– możliwość rozwoju

– możliwe premie

Oczekujemy:

– wykształcenia wyższego

– doświadczenia w pracy w recepcji placówki medycznej ok. 5 lat

– doświadczenia administracyjno-kierowniczego ok. 2 lat

– znajomości branży medycznej

– możliwości pracy w dwóch lokalizacjach

– dyspozycyjności do pracy zmianowej

– samodzielności, systematyczności, nastawienia na cele

– umiejętności delegowania zadań

– zdolności do skutecznego przekazywania informacji i instrukcji

– umiejętności analitycznych

– wysokiego poziomu kultury osobistej i obsługi pacjenta

– kreowania pozytywnej atmosfery w pracy

– znajomości języka angielskiego- mile widziane

Zakres obowiązków:

– czynności recepcyjne (obsługa pacjenta, przyjmowanie płatności, umawianie i potwierdzanie wizyt)

– załatwianie bieżących spraw

– obsługa programu FelgDent

– rozwiązywanie spraw z pacjentami

– tworzenie zestawienia prac protetycznych i ortodontycznych

– przekazywanie informacji między Lekarzami

– komunikacja między właścicielami a pracownikami i kontrahentami

– kontakt z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla gabinetów

– wprowadzanie danych do tabel analiz finansowych w Excelu

– prowadzanie danych o ilości przepracowanych godzin przez pracowników

– układanie grafików pracy Asystentek i pracowników recepcji

– otwieranie grafików pracy dla Higienistek zgodnie z dostępnością wolnych foteli

– nadzorowanie urlopów pracowników, koordynacja urlopów, wprowadzanie urlopów Lekarzy do grafiku, przygotowanie wniosków urlopowych

– rozliczanie pensji pracowników

– przygotowanie rozliczeń dla Lekarzy i zbieranie od nich faktur do rozliczenia

– rozliczanie Interpolski

– kontakt z biurem księgowym (przygotowanie i wysyłanie FV)

– pilnowanie terminów faktur i opłacanie wprowadzanie faktur do systemu (do zatwierdzenia)

– rekrutacja (zamieszczanie ogłoszeń, wstępna selekcja kandydatów i umawianie spotkań)

– wdrażanie nowych pracowników

– udział w przygotowywaniu umów dla nowych pracowników i nadzorowaniu umów już istniejących

– realizowanie strategii firmy

– bycie pod telefonem w ważnych sprawach

Jeżeli ta oferta jest dla Ciebie, chcesz podjąć się nowego wyzwania, masz możliwość dojeżdżać do dwóch lokalizacji, to serdecznie zapraszamy do kontaktu!
Tel. 731 644 255
E-mail: rekrutacjaoqp3@gmail.com

W CV prosimy zawrzeć klauzulę:
Wyrażam zgodę dla OQP.agency Sp. z o.o. na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją procesu rekrutacyjnego na stanowisko Kierownika Recepcji oraz przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych, które odbędą się w okresie najbliższych 5 lat.
Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest OQP.agency Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-142), przy ul. Sokołowskiej 7/8.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.